Pentru ratatu' cu mashina

joi, 30 septembrie 2010 - o nebunie de MISS ELYNN la 19:59
Mai nou,shtii care e diferentza dintre noi 2??Pai, fa-te comod shi asculta!!La moment tu eshti facut din relatzii shi bani grei,care recunoashte nu sunt ai tai,ci a mamicii.Eu acum lupt pentru relatziile si banii MEI!Tu te plimbi prin orash cu mashinutza tatikului,Eu muncesc pentru mashinutza MEA!De tine nu se ia nimeni,caci shtiu ca vor avea de aface cu taticutzu' ,Eu acum invatz sa supravietzuiesc,ca sa imi cishtig autoritatea shi puterea MEA! Acum citeshte de mai multe ori aceasta fraza: "da-te drakului la o parte din calea mea,caci oricum te voi face de nimik!Eu shtiu ce vreau de la viatza shi  mai shtiu ca am sa reushesk,pentru ca shtiu sa lupt!Aceasta e viatza mea, DOAR A MEA, shi n-am sa-tzi permit sa mi-o intoxici cu prezentza ta"