Agresate de carabinieri

sâmbătă, 3 decembrie 2011 - o nebunie de MISS ELYNN la 22:23
Deja 2 decembrie, era  trecut de 12 noaptea. Eu cu Leanka ne întorceam bocnă din PMAN. După câteva ore nebune de dansat, cântat şi ţopăit ca să neutralizăm frigul, îmbodolite cu fulare tricolor, ne-am urcat în maxi taxi. 110 era numărul. În transport -surpriză! Plin de apărători ai ordinii publice, de bărbaţi ai poporului şi oameni ai legii- de carabinieri! Aşa zişii domni, stăteau frumoşi, burduhoşi aşezaţi. Eu cu prietena mea, abia intrate în transport, cu nasurile roşii de ger, ne-am dat mai lângă un geam, dacă tot eram în picioare. În acest moment am auzit cuvintele:''Rumână poganâe''. Mi-am muşcat limba să tac. Atunci am simţit cum cineva mă trăgea de fularul tricolor. M-am întors, şi-acolo un aşa zis domn îmi spune: '' Fetili estea n-ar fi în potrivă să meargă cu nenea ?'' Jur că n-am mai putut tăcea. Îngheţată şi furioasă le-am răspuns: ''Fetili estea, n-ar fi în potrivă să se aşeze''.
Replica mea nu i-a prea plăcut domnului carabinier. Următoarele fraze au fost legate de tricoloarele noastre, de fularele noastre. ''Precis au fost la ambasadă cu debilii şiia care o urlat vreo şinspreşi minute¸¸  sau '' am îngheţat tăt noaptea în PMAN, măcar să ne relaxăm''etc. Mi-au sărit capacele când alt om al ordinii publice, a pus mâna pe mine: '' Un bărbat adevărat nu e cel care se crede cu testicule între picioare şi cu cătuşe la brâu, să vă fie ruşine!''  Domnu' nu s-a liniştit, şi a mai pus o dată mâna pe mine, atunci  fierbând de mânie, Leanka mi-a sărit în ajutor: '' Daţi dovadă de seriozitate, parcă sunte-ţi copii mici!''
Ajunse tefere şi nevătămate la destinaţie, chiar dacă s-au ţinut de urma noastră, pot să afirm doar un singur lucru: se duc banii în vând pe fundurile protectorilor noştri, achitându-le salariul! Pentru ce mai sunt plătiţi??  Azi un reporter JurnalTV a fost agresat,  uite aici domnilor e nevoie de intervenţia dvs.! O tânără a fost bătută în ultimul hal, sub privirile trecătorilor- aici e nevoie de dvs.!  RUŞINE!!!