Domnule Chirtoacă,

miercuri, 30 noiembrie 2011 - o nebunie de MISS ELYNN la 22:14

Mulțumesc că acum îmi e cald și că mă merg cu troleibuze noi la universitate, dar...
Mă apucă plânsu când ajung în prag de sărbători de iarnă și văd bătaia asta de joc în Chișinău, pe care mulți o numesc ”înfrumusețare”.
Zău că anul trecut îmi venea să mă urc pe stâlp și să rearanjez ghirliandele aruncate de muncitorii dvs. Și-ncă dacă ar funcționa toate.... Domnule primar, angajați un om competent, sau măcar întrebați chișinăuienii, cam cum ar vrea să arate orașul lor de sărbători. Beculețe tâmpite puse a lehamite pe clădiri. Fâșii colorate de dracu știe ce peste tot. Știu că îmi veți pune în nas problema financiară, știu! Dar credeți-mă, că și din ce avem, se poate de împodobit orașul, că Parisu' ar crăpa de invidie.
Nu pot să tac când mă gândesc la bradul din centru capitalei....mă apucă isterica. Anul trecut din principiu l-am ocolit! Îmi era milă de conifer, că a ajuns în așa zile. Îi mulțumesc Natei pentru ideea ei genială și o susțin din plin!
Hai măi Dorine măi, să schimbăm ceva, dacă tot vrei europă.
Semnat: Disperarea din mine.