Reîncarnarea lui Irod

miercuri, 21 decembrie 2011 - o nebunie de MISS ELYNN la 16:53


În luna noiembrie anul curent, am avut parte de cel mai emoționant interviu. 
 Eroina mea- Maria, (așa am numit-o, căci a ținut să nu-și facă public numele) are doar 21 de ani, și deja a făcut două avorturi. Dânsa a crescut într-o familie social bolnavă, adică, maică-sa a plecat cu un alt bărbat, pe când avea doar  5 ani. Pe taică-său îl ține minte doar beat. Toată copilăria și-a petrecut-o printe oițele bunicii ei, iar în timpul liber vindea pătrunjel la piață.  Evadarea și-a găsit-o în el- bărbatul de care s-a îndrăgostit. La doar 18 ani i-a devenit soție,iar la 19 și-a dat seama că e însărcinată. A fost impusă de soțul ei să facă avort, și l-a făcut.Acesta era speriat de sărăcie.
  Peste câteva luni, sub inima Mariei a mai apărut o viață . Soțul ei a trimis-o din nou la ginecolog,însă femeia a refuzat.  Pentru că acesta era plecat la Moscova ,ea  a hotărât să-și păstreze copilul, să-l ascundă, sperând că el se va răzgândi când va veni acasă. Poate se va schimba.
”-  Aveam aproape 4 luni, am trecut toate investigații medicale, sarcina decurgea normal. Era băiețel, deja se mișca în mine. La ecografie părea atât de micuț, ca un ghem. Știam că-l va chema Matei, exact ca pe bunelul meu. Inimioara lui bătea atât de puternic. Medicii mi-au spus că e un copil perfect sănătos.”
Fericirea Mariei nu adurat mult timp. Bărbatul întors de la muncă, a aflat de copil. Văzând că femeia refuză să  avorteze, acesta a bătut-o cu sălbătecie peste abdomen și spinare. A adus-o practic de păr într-o secție de ginecologie din raionul
Ungheni.  A găsit banii necesari, ca să mituiască medicul, căci  avortul după 12 săptămâni, e strict interzis de lege. Maria avea aproape 18 săptămâni.
 ”- Când m-am urcat pe scaunul ăla blestemat mi-am simțit băiatul cum se mișca, sărmanul încerca să-mi aducă aminte că e viu, că vrea să trăiască....
 Doctorul mi-a spus că fătul e prea mare pentru vacuum, așa că e nevoie să-l scoată pe bucățele. O asistentă mi-a dat câteva pastile. Mateiaș a început a se mișca disperat în mine, se zbătea, era în ghearele morții...apoi nu l-am mai simțit. Medicul a început să-l zdrobească în mine. Cu fiecare bucată ruptă - muream ... scoatea din minte câte un membru al copilașul meu...  Durerea era oribilă, însă nu am țipat, conștiința mă durea mai mult...La sfârșit, împreună cu o asistentă trebuia să verificăm dacă toate membrele au fost chirutate. Mă uitam la băiețelul meu, la Mateiaș al meu aruncat pe o tavă metalică, uterul meu era gol, la fel ca sufletul. ”

 De ce când deschidem subiectul avortului, în ochi ni se aruncă problemele sociale: lipsuri financiare, lipsuri materiale? Tot mai multe tinere familii refuză să aibă copii, spunând respicat:”N-am cu ce să cresc un copil!”  Să ne întoarcem la Adam și Eva. Dumnezeu i-a creeat goi, în pădure. Aceștia erau fără vile, fără Mercedes-uri, fără termopane și mașini de spălat. Nu aveau cont în bancă și nici mobilă europeană. Aceștia au avut 10 fii și 18 fiice. Acum apare întrebarea: de ce lor nu le-a lipsit nimic? Răspuns: pentru că aceștia au muncit, și-au agonisit împreună averea. Ei nu au trândăvit în cluburi de noapte pe banii părinților, Adam nu și-a pierdut zilele într-un fotoliu urmărind non-stop televizorul. Trăim într-o societate lenoasă, și nu mi-e frică să afirm acest lucru. Nu ai bani? Ridică-te de la calculator și caută-ți un post de lucru! Vrei mașină exact ca a vecinului? Poftim! Muncește! Dumnezeu a creeat omul ca acesta să lucreze și să lese urmași pe pământ. Cine ești tu, chip de lut să curmi vieți?? Acum, când un tânăr de 27 ani, care încă mai stă pe spinarea părinților săi ca parazitul, îmi spune că nu are de pe ce își crește copilul, și-și trimite iubita la avort- îmi vine să-l scuip în ochi!

Cred că nu mai încape loc de îndoială: avortul este un păcat contra moralei, contra eticii, contra neamului din care te tragi. Avortul este o crimă, una strigătoare la cer. O altă parte a vinei îi revine și Guvernului nostru. Suma alocată unui nou născut e de 250- 300lei/lună- batjocoritor.
Pentru a preveni omorârea unui potențial cetățean al Republicii Moldova, Guvernul nostru trebuie să interprindă anumite măsuri, și acestea ar fi:
autorităţile să-şi schimbe politicile sociale, mai ales în ce priveşte alocaţiile pentru femeile însărcinate, sau care deja au născut măcar 3000lei/lună

-  Trebuie de pus în practică o politică de informare a societăţii cu privire la efectele negative ale avortului pentru sănătate

Știe cineva că la fiecare 11 secunde, un copil este ucis în Europa, prin avort.
Într-o carte de a Părintelui Arsenie Boca, am găsit următoarea frază: ”Astazi Irod s-a multiplicat,; aproape nu mai exista familie in care Irod nu-si ucide copiii. Doar putini copii fugari mai scapa in VIATA.”

Prin urmare, atît în întreaga Europă, cît şi în R.Moldova, avortul constituie un fenomen social distructiv, şi chiar reprezintă principala cauză a mortalităţii. Probabil că practicarea avortului aduce venituri fabuloase clinicelor specializate, iată de ce, acest păcat este tolerat de autorităţile corupte. Acum vreau să mă întorc la destinul Mariei, fata de care vă povesteam la început. Câte femei au fost în situația ei? Câte și-au dat copii lui Irod?Câte și-au rupt de la inimă pruncii... pentru ce? Pentru o mobilă mai bună la bucătărie? Pentru o mașină? Pentru o reparație în casă? Cum dracu’ buneii noștri creșteau 18 copii în 3 odăi, se strângeau toți la o mămăligă și erau fericiți? Și le ajungea de toate?Cum poți să-ți trimiți femeia cu pruncul tău mișcând în ea, la moarte? Cum poți să-ți leși copilul schingiuit? Carne din carnea ta, sânge din sângele tău? Cum?Dacă citești aceste rânduri, și mâine vrei să avortezi, gândește-te că și tu ai fost în locul copilașului tău, iar părinții tăi te-au lăsat să trăiești...