Un fel de două feluri

sâmbătă, 31 decembrie 2011 - o nebunie de MISS ELYNN la 18:54
Nu am mult timp, așe că voi fi scurtă și la temă)
Deci, anul 2011 - 365 de zile pline de emoții. Le-am trăit pe toate posibile și îi mulțumesc lui Dumnezeu pentru acet lucru. Am învățat să calc pe orgoliul meu în favoarea oamenilor dragi mie. Da, am învățat să lupt pentru ei. Chiar dacă îi număr pe degete, însă ei sunt- prietenii adevărați. Nu știu nimic despre dragostea adevărată, sper că 2012 îmi va da lecția asta. Am învățat să nu judec oamenii după aparențe, ci să vreau să-i cunosc . Am învățat să mă dăruiesc familiei mele . Poate ar suna banal...însă am învățat să-mi trăiesc și să prețuiesc fiecare secundă din viață. Am înțeles că tinerețea e trecătoare, iar aceste momente sunt unice, și da...mi-a apărut primul rid- m-am maturizat.
Acest an a fost unul deosebit, simt că am renăscut din propria-mi cenușă
Sub clinchetele de clopoței ale urătorilor de sub geamurile mele, vreau să vă urez sănătate, răbdare și noroc cât duce caru'.
Și dacă ar fi să facem o rezoluție, aceasta ar fi:

UNU -să devin mai tolerantă, să gândesc de șapte ori fraza, apoi să o spun. Să termin cu aruncatu' verdelui în ochi.
DOI- să fiu mai oraganizată. O agendă de lucru la urma urmei...
TREI- să nu mai întîrzîi dimineața la ore. Vreau să învăț să mă trezesc dimineața cu zâmbetul pe buze...(Doamne cât de imbecil sună)
PATRU- să-mi găsesc job-ul viselor mele și să-mi pot permite să le dăruiesc o vacanță la munte părinților mei, la Crăciunul viitor.
CINCI- cum spune bunica-să beau mai puțină cafea! știu că nu voi reuși niciodată
ȘASE- să încerc să mă comport ca o adevărată domnișoară, adică-  să nu răspund înapoi, să nu arăt degetul mijlociu, să nu trimit pe nimeni la mama lui, să nu huiduiesc, să nu s-ar la bătaie... (măcar de dragul mamei)  Nu mi-ar strica câteva fițe de  fată mare...))))))bleah
ȘAPTE- vreau ca *SECRET DE STAT* SECRET DE STAT*SECRET DE STAT*
OPT- și mai vreau *MEGASECRET DE STAT*
NOUĂ- măcar să încerc  să nu mai intru în toate situațiile nasoale din lume, totuși am 20 de ani, ce dracu'?