Mai bună nu-i!

marți, 24 ianuarie 2012 - o nebunie de MISS ELYNN la 19:41
Jur că săptămâna asta încercam să-mi aduc aminte clipe din copilăria mea, de care să nu-mi fie jenă.
Bunăoară:
Grădință- de ciudă că Adriana avea mai multe poezii ca mine de rostit, în toiul matineului, în mijlocul părinților,  i-am băgat o piedică de i-a căzut barba lui Moș Crăciun.  Fata s-a ales cu nasu' zgârâiat și bocete, eu cu lecții de educație.
Primare- mult stimată doamna Galina,  'nevoatră nici nu trebuia să-mi citiți fițuica aia amărâtă dedicată lui Andrei. Da' chiar 2 de 2 la purtare pentru un inocent : ''Cristina-i oaie'' ?
Și da...porecla ''mocialka'' nu v-am pus-o eu, pe cuvânt, priviți-mi ochii sinceri...băga-m-aș în seamă- nu trebuia să veniți cu părul nearanjat în dimineața zilei de 10 octombrie 1998!
Prima dragoste : Aveam 10 anișori. El îmi trimitea scrisorele romantice. Și eu la fel. Idee n-aveam de dragoste și restu', însă îmi plăcea să-i desenez inimioare cu carioca.  Totul a fost frumos, până când pe maică-mea a apucat-o ''febra căutatului la copii prin sertare''. A urmat scena: peste 25 de minute, toate neamurile au aflat că ''- Fără Cristina o viață, fără Lilea un an, (...) , fără tine Lenuțo viață n-am''. Până prin a 8-a și-au bătut joc ai mei de mine... .
Mai târziu am aflat că frati-meu a fost cel care m-a vândut, însă el nu v-a afla niciodată că eu am fost cea care i-a închis pisica în mașina de spălat.
Tot azi, mi s-a umflat plămânu' de regrete, și vreau să-mi cer iertare de la toți cei pe care i-am învinițit, mușcat, bătut, flocăit, le-am administrat câteva pietre în cap- Iubiți-mă cum sunt, mai bună nu m-am făcut! :)