avem sau nu "locatari" de pe lumea cealalta???

luni, 4 octombrie 2010 - o nebunie de MISS ELYNN la 23:29
oameni buni,oi fi eu NEBUNA, Zgomotoasa,sau kum vretzi,insa ceea ce va voi spune, nu ma voi krede nici eu) Exact,astazi am aflat,ca caminul nr.6 USM e costruit pe un cimitir vechi.Acest lucru mi-a fost confirmat de mai multe persoane,inclusiv profesori si simpli cetatzeni ai Chishinaului.Normal ca la inceput va este oarecum indiferent,insa am mai "rasfoit " biblioteca,shi am gasit ca: locurile cele mai des bintuite de fantome shi polterghishti sunt locurile ce au "tulburat" somnul de veci al altor "cetatzeni." Va ridetzi shi akum? pai ascultatzi-ma ce va voi spune,deseori cind mi se deschidea sau inchidea brusc usha de la camera,nu atrageam atentzia.Vecinele mele de sus au spus ca noaptea se poate aprinde lumina in camera de una singura.iar cu 20 de ani in urma, un student sa spinzurat la etajul 4.Locatarii din prezent spun k noapte pot auzi un plinset,sau sunetul fringhiei atirnate de lustra....
     Nu shtiu  cum voi,insa eu,dupa o portzie dubla de ciocolata,chiar am dispozitzie sa intilnesc vri-un individ de pe lumea cealalta,shi sa-i spun:"- da bine domle',chiar te crezi shmeker???asculta aici sweety,dak vrei sa vizitezi camera 23,pai bate intii la usha,nu veni cu mina goala ca nu te  ashteapta nimeni!mergi incet pe linga usha mea cind dorm ca daka ma trezesc,itzi arat eu tzie "buuuuuuuu" )))))) Ca eu ca al' de tine am mai vazut! cind ai sa termini shi tu 12 ani de liceu,pei atunci vom vorbi la egal.Mai bine stai binishor unde eshti,mai bea un 50 de grame cu prietenii tai,o tzigara ceva,shi fii cuminte...ca dupa 60 de ani nu vrei sa itzi schimbi viza de reshedintza!!!