20

vineri, 17 iunie 2011 - o nebunie de MISS ELYNN la 12:13
Nu vreau să umplu blogu' ăsta cu smiorcăieli și nostalgie, însă astăzi am să-mi permit... În aceste clipe, am realizat că SUNT UN OM ÎMPLINIT. La acei 20 de ani care i-am facut ieri mă simt mai bătrînă....  Azi totul s-a terminat, ultimul examen, ultimul party cu prietenii, ultimele glume, ultima zi,ultima cafea ... Acest oraș m-a primit cu brațele deschise, de ce iubesc Chișinăul? Pentru că și el mă iubește.
 Camera 23  nu e cea mai luxoasă, au fost momente cînd îți îngheța iarna  limba în tine, cînd mîncam toți dintr-o tigaie, cînd ni s-a furat ceaunul tot cu mîncare de pe plită, cînd am fost scriși pentru prima data în lista neagra a intendentei, cînd țipam cu toții ''refuz, rezist'', cînd ne stingeau lumina - dar eram fericiți, Doamne, eram cea mai fericită! Azi trebuie să plec. A fost nevoie de 2 prietene, 12 bagaje, 1 oră și de Yesterday-ul celor de la Beatles, ca să-mi împăturesc un an de studenție.
Am 20 de ani, am cei mai nebuni prieteni de pe pămînt, această postare le este dedicată lor. Au fost peste 20 de nopți nedormite, peste 20 de kinouri vizualizate pe un pat grămăjoară. Au fost peste 20 de partide de cărți cu Leanka. Pot sa scriu peste 20 de cărți, despre toate aventurile noastre.Peste 20 de dezbateri și contradicții cu  Nicu, peste 20 de ceaiuri băute cu colegga, peste 20 de perechi cînd ne uscam de plictiseală. Vă mulțumesc pentru acest 20,un 20 care m-a schimbat, m-a maturizat, m-a fericit. M-am deprins cu voi toți, și nu îmi imaginez cum va fi viața mea fără voi.Nu vreau să zic la revedere, pentru că urăsc să-mi i-au rămas bun.
Am 20 de ani dar  nu am nevoie de nici un club scump din capitală, nu am nevoie de Armani și BMW-uri. Am alături oameni care mă iubesc pentru ceea ce sunt, oameni care fac din orice un moment istoric, alături de care nu îmi e frică de nimic. Nu știu cînd am înțeles acest lucru...ieri la 12 noaptea cînd m-au aruncat îmbrăcată în piscină, cu la mulți ani din urmă, sau cînd ne jucam de-a adevăru' și provocarea la lecții.
Am 20 de ani și mai am încă 120 înainte că să-mi simt tinerețea în vene, vă mulțumesc pentru ea.