Voilà- Capitala Tineretului

sâmbătă, 11 iunie 2011 - o nebunie de MISS ELYNN la 12:12
Nu am scris de multișor pe blog, din cauza graficului meu tîmpit, iar de azi înainte nu vă mai pot promite articole fresh în fiecare zi. Deeeeci, am foarte multe de spus/scris însă am sa încep cu un material care mi-a stricat weekendul, care îl găsiti aici. Cei care au dat un click au văzut un video rușinos, grețos - o PORCĂRIE. Nu cunosc personal pe niciuna din luptătoare. Cert e că motivul ar fi fost sustragerea unui portofel de pe o masă. DAR, acest lucru , nu îi dă dreptul domniței cu picioare lungi, să o snopească în bătai pe cealaltă. Scumpa mea karatistă (ca altceva nu am vazut că poți face) îți înțeleg pierderea , dar de cazul tău sunt obligați să se ocupe organe ca procuratura generală. Tu ca o domnișoară independentă, ai hotărît sa-ți rezolvi probleme de una singură, booon, pentru aceasta există comunicare- un proces interactiv de transmitere a informației, în urma căruia ai fi primt un feedback . Dar tu nu ai aplelat la el, și ți-ai pus în vizor calitățile tale de Rambo , Jackie Chan și Van Damme
Oameni buni, e inuman ceea ce am vazut . Violența e ultima carte pe care o putem juca noi, tinerii?  Condimentat a fost de așa zișii flăcăi și brazi ai poporului, care în loc să le oprească, dînșii filmau făcînd show! Îmi e greață!
STOP VIOLENȚEI? Pe dracu' , veniți în Capitala Tineretului, avem destulă!!