Şîpucika VS Leul Moldovenesc

marți, 19 iulie 2011 - o nebunie de MISS ELYNN la 22:15
Cu toţii aveţi un market/alimentară la care vă aprovizionaţi în fiecare zi: pîine, îngheţată,iaurt etc. Şi mai la toate alimentarele, vînzătoarele au propria monedă- bomboanele Malibu, pernuţe Dirol etc. pe care ni le împing în loc de rest.
De cîte ori trebuia să primesc bănuţii pe tavă, doamna îmi băga în nas bomboane Şîpucika- nu are 50 de bani-Şîpucika, nu are 1 leu- 2 Şîpucika, nu are 25 de bani-altă porcărie dulce.
Oameni buni, nu am rămas  la acei 50 de bani, dar pur şi simplu îmi stăteau deja în gît Şîpucişili ei, chiar nu
meritam eu acolo un bănuţ? Şi plus la toate eu nu consum chestiuţele alea chimice, acestea se trezeau la gunoi cu prima ocazie. Îmtrebare- cam ce sumă am aruncat în lada de gunoi?
Ieri aceeaşi poveste, dau Leii , doamna 2 Şîpucişi
- Păi dvs. îmi datoraţi 2 lei, deci conform cursului valutar eu trebuie să primesc 4 bomboane nu 2, rîd eu , şi mi-aş vrea leuţii , pe ambii
- S-au scumpit, îmi răspunde obraznic vînzătoarea
-Şîpucika sau leii? 
-Da 'nevoastri cum crezi? îmi rîse 
- Păi uite cum cred eu, stimată doamnă, scotocind prin buzunare după bomboanele afurisite de zilele trecute, scoţîndu-i pe masă un pumn, dacă tot spuneaţi că o Şîpucikă se echivalează cu un leu, atunci împreună cu acestea de pe masă , se vor face 10, corect?
-mdă
-Păi, luaţi-vă bomboanele înapoi, şi daţi-mi un Bounty la 10 lei
După cîteva schimburi de priviri, vînzătoarea s-a urnit din loc, ca să-mi dea ciocolata, iar eu fericită ca un elefant, am zburat spre casă. Astăzi, doamna m-a onorat, punîndu-mi pe tava de rest 2 bănuţi a cîte 25....