Dragă Tina și restul lumii,

miercuri, 19 octombrie 2011 - o nebunie de MISS ELYNN la 22:22
Dragă Tina și restul lumii,
Când am văzut prima dată afișele cu concertul lui prin Chișinău, mi s-au înmuiat călcâii, mi-am pierdut glasul, rațiunea m-a lăsat baltă...doar atât am putut șopti: Valeraaaaaaa
Următoarele zile au urmat cu genericu' : treb' bani pentru bileet))
Când m-am văzut cu biletul în mână, mă simțeam mai fericită decât un elefant.
Concertul lui Valerii Meladze din Chișinău a fost un succes. Încă o dată îmi dau seama, că interpreții noștri(în afară de 2) mai au mult de mâncat mămăliguță, pentru a atinge acest apogeu. În general, sexbizz-ul ăsta a nostru e plin de râie și păduchi, care distrug imaginea artei, culturii și frumosului.
2 ore de muzică vie, 2 ore am cântat ca o dementă alături de el, sincer îmi era milă de cei de lângă mine, 2 ore deliram de extaz. Doaaaaaamne ce bărbat, ce bărbaaat!!!
Momentul feeric a fost întâlnirea noastră... pe scenă, în fața a sute de oameni, el  m-a cuprins și m-a pupat pe obrajii reci. Eram muci de emoție.
Când s-a terminat totul m-am îndreptat spre ieșirea din spate, Gabi, care mă însoțea, m-a lepădat dracului și s-a dus acasă furioasă pe Meladze, mai bine zis pe influența lui asupra mea. Prin lanțul de gorile din fața mea, am întins și eu o foaie deznăjduită pentru a fi semnată de Valerii. Mi-au căzut plombele când s-a oprit cerându-mi și un pix... 

Cu autograful în mână și cu o tonă de impresii mergeam încet pe bulevardul  Ștefan cel MARE și Sfânt... ce bărbaaat, Doamne ce bărbaaat

P.S: Și nu înțeleg, dacă ești șeful pazei, atunci poți să-ți aduci familia po naglomu în culise??? Nu ai făcut frumos domnule bodygard, rușine...păcat că ai vreo 2 metri în înălțime și  90 kg  mai multe ca mine ...altfel discutam noi mai aprins)