....dacă ești proastă!

miercuri, 6 iulie 2011 - o nebunie de MISS ELYNN la 13:34
Știu că mulți mă consideră o imbecilă cinică,  o snoabă dată dracului, dar nu voi accepta niciodată ca un bărbat să-mi spună: ''Șăz ghinișor că locul tău e la bucătărie!''
Păi bine NU domnilor! Noi fetele suntem mai mult decît o pereche de sîni, mai mult decît un robot de bucătărie! Nu-ți place? Dute dracu'!
 Pentru că numai la noi femeile, acceptă un buldozer nebierberit, ghiftit cu bere ,  care se numește ''MUJÎK''!

Îmi pare rău de prietena mea, care și-a legat viața căsătorindu-se! Nu-mi vine să cred, că cu mătura asta de casă (în care a transformat-o soțul ei|)cu 1 an în urmă ne distram și ne bucuram de viață. Nu tu machiaj, nu tu haină normală, nu tu unghie, și are numai 21 de ani.
La noi maritatu' e o obligație: ori ești cu burta la gura ori prea bătrînă și te vorbește satu'! 
Cît ține de mine, suflați în iaurt așteptînd dragilor! Nu mă voi căsători niciodată , numai ca să ma vadă tanti Vera Harlampovna mireasă! Nici un ''krasavcik'' nu-mi va înlocui tocurile cu ciupicii de casă!
Ce tată la copii va fi, tîmpitu' ăsta care se ''rupe'' în cluburi pe banii PĂRINȚILOR, și se laudă la ''pațani'' de ''tiolșili'' seduse (tot pe banii părinților). Care de mic, maică-sa ia tot suflat în borș să nu să se frigă!
 Din păcate asta e realitatea, dragele mele, iar prietena mea, tot  afirmă că îl iubește, și de aia îi rabdă toate focus-pocusurile lui. Să-mi bag picioru' în dragostea asta a voastră, dacă sunteți proaste!